Beta Xtrainer
Nová, 2023, 472 km
175 000 Kč
144 629 Kč bez DPH
Popis prodejce:
Beta spouští MY2023 Xtrainer!
Po počátečních úspěších modelu nyní Beta kompletně aktualizuje Xtrainer jak ve formě, tak ve funkci, čímž dále rozšiřuje pole použití nejuniverzálnějšího mota. Xtrainer je moto, které nabízí jednoduše jedinečný balíček technických funkcí, výkonu, ergonomie a designu. Restyling modelu 2023 byl injektován dávkou elegance a milosti pro moto, které je všechno, jen ne obyčejné. Díky jedinečným vlastnostem, jako je plynulý přenos výkonu, který nabízí skvělou jízdu, nový Xtrainer dokonale reaguje na potřeby všech jezdců, kteří hledají vysoce výkonné moto, které je především snadné a použitelné, což jezdci umožní snadno se vypořádat s jakoukoli situací. Xtrainer, inspirovaný světem trialové jízdy, se dokáže snadno přizpůsobit různým jízdním podmínkám. Ať už jste amatér hledající své první moto, zkušený enduro jezdec hledající méně únavné a náročné moto nebo zkušený jezdec, který chce extrémního enduro společníka - Xtrainer je ideálním řešením. Použitelnost motocyklu v každé situaci umožňuje jezdci soustředit se pouze na jízdu a užívat si svět jízdy v terénu. Xtrainer vykouzlí úsměv na tváři všech jezdců. Točivý moment dvoudobých motorů s 250 nebo 300 motory poskytuje větší jistotu jezdcům všech úrovní dovedností s jedinečným výkonem, který je vhodný pro úzké a technické traily. Prvky v tomto dokonalém receptu lze shrnout následovně:
Nižší hmotnost: pouhých 99 kg, což je moto, které je extrémně hbité a intuitivní, a to i pro začátečníky.
Výška sedla: snížena o 20 mm ve srovnání s řadou RR, což poskytuje větší jistotu a bezpečnost v technických jízdních podmínkách
Brzdy: Nissin brzdy o rozměrech 260 mm vpředu a 240 mm vzadu.
Vidlice a tlumič: R16V s 43mm trubkami vpředu a progresivním přepákováním vzadu. Odpružení lze nastavit na základě jízdních podmínek, včetně nastavitelného předpětí pružiny a odskoku vidlice. Zatímco zadní tlumič je nastavitelná pružina předpětí, komprese a odskok.
Výkon: učenlivý a lineární, pro větší snadnost jízdy.
Progresivní ventil Beta: Progresivní ventil Beta může jezdec externě nastavit a upravit tak celkový výkon motoru.
Přepínač mapy: dvě polohy pro nastavení dodávky výkonu motoru podle typu podmínek (mokré nebo suché)
Automatické vstřikování oleje: nachází se pod sedadlem (které se snadno otevírá stisknutím tlačítka) a odstraňuje potřebu mixu oleje a paliva.
Měkké pneumatiky: jejich měkká směs a agresivní design zajišťují přilnavost ve většině podmínek. V kombinaci s tužší bočnicí poskytují tyto pneumatiky další snadnost jízdy v nejnáročnějším terénu.
Chladicí ventilátor: ačkoli kapalinou chlazený dvoutaktní motor nabízí dobré chlazení, ventilátor je namontován jako standardní vybavení na Xtraineru, aby bylo zajištěno, že motor vždy udržuje ideální provozní teplotu a to i na pomalejších tratích.
Elektrický startér: přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném startování motocyklu v obtížných situacích.
Motor a spojka: odvozený od RR, výkon je navržen tak, aby vyhovoval vlastnostem Xtraineru. Membránová spojka má tři nastavení pro nastavení tahu páky a progresivity.
Další funkce, které najdete exkluzivně na novém Xtraineru My2023:
Zadní pomocný rám: nový zadní pomocný rám má nyní podobný design jako model RR a nabízí aktualizované boční panely, které udržují moto úzké a zároveň zlepšují vzhled
Systém sání: přepracovaný zadní pomocný rám umožnil nový vzduchový filtr, který umožňuje zvýšení průtoku vzduchu do motoru a zlepšení celkové odezvy škrticí klapky. Práce na filtrační skříni měla pozitivní dopad na dodávku výkonu, zvýšen byl točivý moment motoru při nízkých otáčkách a zároveň snížen hluk sání, čímž se zvýšila úroveň jízdního komfortu.
Baterie: baterie je nyní lithiová, lehčí a výkonnější než její předchůdce.
Palivová nádrž: objem palivové nádrže byl zvětšen na 8,8 litru, aniž by byla obětována šířka motocyklu. Nyní v průsvitné barvě, takže lze snadno sledovat hladinu paliva.
Plasty: nová nádrž je lemována novými panely nádrží, které jsou dokonale integrovány do celkového nového designu. Inovativní, jednoduchý, moderní a rafinovaný vzhled Xtraineru, který se chlubí designem rámu, nabízí jezdci výrazný vzhled, jaký nemá žádný jiný enduro model na trhu.
Grafika: design motocyklu je vylepšen novou grafikou, která je podobná těm na modelech RR, která poskytuje charakteristickou červenou betu ve svém dominantním módu.
Stav: | Nová |
---|---|
Najeto: | 472 km |
Vyrobeno: | 2023 |
Dostupnost: | Skladem |
Předváděcí: | Ne |
Objem: | 300 ccm |
---|---|
Takt: | 2T |
ABS: | Ne |
Počet majitelů: | 0 |
---|---|
Serv. knížka: | Ano |
Země původu: | ČR |
Splátky / Leasing: | Ano |
Technický průkaz: | Ano |
STK: | Ano |