CFMOTO Gladiator Z1000
Nová, 2024
429 990 Kč
355 364 Kč bez DPH
Popis prodejce:
Bonus: Gladiator EV110 za 50% ceny.
Přichází nová úroveň vašeho dobrodružství
Více výkonu, více zábavy, více emocí, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. Bugina Z1000 Sport R nabízí tohle všechno aby vaše dobrodružství v sedadlech nebylo dobré, ale to nejskvělejší jaké jen může být. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.
Motor: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm x 2
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z: Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 36,5 l
Hmotnost: 610 kg
Rozměry: Délka: 3 185 mm, Šířka: 1 650 mm, Výška: 1 855 mm, Rozvor: 2 285 mm.
Přední pneu: 29×9-14, zadní pneu: 29×11-14.
Motor: Motor typu V-Twin prošel jemnou optimalizací konstrukce hlav válců, což vedlo nejen ke zvýšení točivého momentu, ale především k vyššímu výkonu. K dosažení těchto zlepšených parametrů bylo třeba přepracovat i sací a výfukové potrubí. Model „R“ nyní přináší 90 koní výkonu i s pomocí vstřikování Bosch, které udržuje motor v optimálním chodu bez ohledu na teplotu okolí či nadmořskou výšku.
Design: Design a celkový profil linií nesou agresivní prvky závodního stroje kombinované s křivkami futurismu a účelovosti dohromady.
Nová grafika a barvy, jsou zároveň dominantním prvkem identity pro nová R-ka. Za vším stojí rakouské studio kiska.
Podvozek: Závěsy kol vpředu i vzadu byly zesíleny a upraveny pro potřeby lepší adaptace se terénu, a tím spojenou vyšší průchodností a co nejvyšší mírou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavěšení zadních kol s příčným stabilizátorem se zdvihem pružení 395 mm a upravené přední zavěšení kol se zdvihem pružení 340 mm jsou skvělým partnerem pro posádku i v tom nejtěžším terénu.
Zvýšení: Díky novým 29“ pneumatikám se světlost stroje zvýšila o 30 mm až na konečných 340 mm.
Pneumatiky dostaly speciální 14“ disky kol Beadlock, které díky své konstrukci umožňují jízdu i s extrémně podhuštěnými pneumatikami, aniž by se poškodily či vyzuly se z disku.
Extra výbava: R-ko nyní disponuje navijákem osazením s nylonovým lanem, které je pružnější a snese extrémní zátěž. Velká výhoda lana je jeho elasticita při navíjení či odvíjení nebo přímo při práci v terénu.
Displej: Nový 5“ TFT displej / aplikacecfmoto RIDE.
Nový volant/madlo spolujezdce: Volant lépe sedne do ruky a nese prémiový vzhled. Umožňuje nastavení úhlu sklonu a ve vysoké rychlosti i díky systému posilovače řízení (EPS) na něj R-ko reaguje přesněji. Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky.
Zcela nový tvar sedadel.
Unikátní tvar světel…vpředu i vzadu plynule zapadá do futuristických křivek R-ka. Hypermoderní LED světla vyzařují extra silné paprsky a jsou výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla.
Variator CVTech / EBS: Kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení.
Prémiová záruka: Prodloužená záruka 5 LET / 10.000 km.
Stav: | Nová |
---|---|
Vyrobeno: | 2024 |
Dostupnost: | Skladem |
Předváděcí: | Ne |
Objem: | 1 000 ccm |
---|---|
Takt: | 4T |
ABS: | Ne |
Počet majitelů: | 0 |
---|---|
Serv. knížka: | Ano |
Země původu: | ČR |
Splátky / Leasing: | Ano |
Technický průkaz: | Ano |
STK: | Ano |